Zgłaszanie i rozpatrywanie problemów technicznych podczas egzaminów i zaliczeń online :
1. Zgłoszenie problemów technicznych tylko ze skrzynki studenckiej z załączonym zrzutem z ekranu zdającego studenta i wysłanie zgłoszenia na adres: elearning@ump.edu.pl w czasie do 1 godziny po planowanym rozpoczęciu testu.
2. Problemy podczas trwania testu:
2.1 W przypadku problemów technicznych podczas egzaminów zawierających 60 lub więcej pytań np. utraty dostępu do Internetu, zawieszenia systemu podczas wyświetlania pytań testowych:
a) wyświetlenie mniej niż 10% pytań z testu – oznacza utratę terminu bez oceny niedostatecznej. Studentowi przysługuje nowy termin zaliczenia.
b) wyświetlenie więcej niż 10% i mniej niż próg wymagany podczas zaliczenia: uznaje się za podejście do testu i w przypadku:
- uzyskania odpowiedzi prawidłowych na poziomie równym lub wyższym niż wymagany próg zaliczenia w przeliczeniu na liczbę pytań wyświetlonych oraz nie przekroczeniu limitu czasu na wyświetlone pytania w przeliczeniu 1 pytanie /1 minuta (student traci termin lecz nie otrzymuje oceny niedostatecznej)
- nie uzyskania wymaganej liczby odpowiedzi prawidłowych w przeliczeniu na liczbę pytań wyświetlonych (student otrzymuje ocenę niedostateczną)
c) wyświetlenie więcej pytań niż próg zaliczenia, uznaje się, za podejście i w przypadku: - uzyskania wymaganej liczby odpowiedzi prawidłowych w przeliczeniu na liczbę pytań wyświetlonych – student może zaakceptować ocenę pozytywną lub podejść do testu w innym wyznaczonym terminie
- nie uzyskania wymaganej liczby odpowiedzi prawidłowych w przeliczeniu na liczbę pytań wyświetlonych – student otrzymuje ocenę niedostateczną.
3. Studentowi przysługują termin 1 oraz poprawka 1 w systemie sOLAT a 2 poprawka ustalana jest indywidualnie z właściwym Dziekanem.
4. Każde podejście do testu w formie online jest uważane za wykorzystanie terminu.